Wednesday, March 9, 2011

St Maarten & Puerto Rico

La millor part del doctorat són les conferències ;). I aquest ultima potser la millor! La conferencia era a les Antilles holandeses al Carib, a St. Maarten, durant 5 dies, del 23-27 de Gener. Aprofitant això, vaig fer que el Kenneth m'acompanyes i de passada em vaig agafar una setmana més de vacances.

Vam volar de Copenaghen a New York. On vam aterrar a Newark NJ i el nostre següent vol sortia unes 10 hores després. Així que vam estar visitant una mica New York, fins i tot vam anar a un stand-up comedy show.


El viatge va ser una mica pesadet però un com a St. Maarten se'm van passar tots els mails! Un sol, una coloreta, unes platges! Només arribar vam deixar les maltes i directes a banyar-nos! Com ens vam quedar una setmana per allí vam llogar un apartament perquè ens sortia més barat i més espai. Però el dia després ja em va tocar anar a la conferencia :(. Era difícil estar en una sala tancat escoltant a penya parlar sovant que a 500 metres està la platja! La meva presentació va anar prou bé hi havia com 15-20 persones de public i van fer prou preguntes al final així que imagino que m'estaven escoltant :). També em va tocar fer de Chairman a una del les sessions. El chariman bàsicament a de presentar els papers i el qui farà la xerrada. I també assegurar-se de que no es passin del temps que tenen. Doncs en la sessió que era chairman només es van presentar els 4 autors que tenien que presentar. Dos d'ells eren coreans i casi no parlaven angles. Doncs, bé els altres dos que no eren coreans van presentar i després van pirar. Així que hem vaig quedar jo sola amb els coreans... Normalment quan acaben de presentar el paper sempre hi ha la secció de preguntes. I lògicament, com els dos coreans eren colleges, la única a fer preguntes era jo. Entre l'anglès i que el que van explicar no era coses que tingues molt fresques al final no sabia que preguntar. Així que hem vaig fer la llesta i li vaig preguntar sobre els següents passo en la seva recerca.

Aquí teniu el abstract del paper que vaig presentar:

Towards Efficient Energy Management: Defining HEMS, AMI and Smart Grid Objectives

Ana Rossell´o-Busquet, Georgios Kardaras, Jos´e Soler and Lars Dittmann, IEEE members
Networks Technology & Service Platforms group, Department of Photonics Engineering,
Technical University of Denmark, 2800 Kgs. Lyngby, Denmark
aros, geka, joss, ladit@fotonik.dtu.dk

Abstract—Energy consumption has increased considerably in the recent years. The way to reduce and make energy consumption more efficient has become of great interest for researchers. One of the research areas is the reduction of energy consumption in users’ residences. Efficiently managing and distributing electricity in the grid will also help to reduce the increase of energy consumption in the future. In order to reduce energy consumption in home environments, researches have been designing Home Energy Management Systems (HEMS). In addition, Advanced Metering Infrastructure (AMI) and smart grids are also being developed to distribute and produce electricity efficiently. This paper presents the high level goals and requirements of HEMS. Additionally, it gives an overview of Advanced Metering Infrastructure benefits and smart grids objectives.

St. Maarten és una mica com la costa brava però amb bons mojitos! Els dies que em vaig saltar alguna sessió o que acabàvem abans ens anàvem algun lloc amb el bus. El bus eran simplement avanettes amb molts seients i un cartell davant dient on anaven. I les parades eren on volguessis, simplement t'esperaves a que passessin i aixeques la mà. I quan volies baixar només cridaves stop! Així que com un taxi però a preu de bus! Un dels dies vam anar amb un rino que son les motos aquàtiques grogues. L'altre ens en vam anar a visitar una altra ciutat amb un dels nois que vag conèixer a la conferencia. Un dels dies lliures ens vam apuntar a un crucero amb katamaran i snorkeling! I l'ultim dia vam llogar un cotxe i vam donar la volta a la illa. Així que imagineu lo gran que era!




El 28 de Gener vam volar cap a Puerto Rico. Però desafortunadament vam menjar algo que ens va sentar malament i ens va fastidiar una mica el dia! Però el endemà ens vam anar amb barco a fer snokelling durant 6 hores! Va estar super maco. Però el meu lloc preferit va ser el biobay a Vieques per dos motius ;) El primer es simplement que el lloc era una pasada. Vam fer un tur amb canoes per una de les baies. Només erem el Kenneth i guia i jo! La baia te un placton especial que durant el dia absorbeix les radiacions del sol i per la nit si mous l'aigua oxigenes el placton i deixen anar llum! Així q anaves amb la canoa i al voltant estava tot il·luminadet. A veure no era llum que et deixes sec, era més com una llum ambient. Vam estar banyant-nos com 45 min i era una passada anaves nadant i sanava il·luminant. I si hi havia peixos que e movien ràpid podies veure el seu rastre amb llum! I el segon motiu es que el kenneth es va proposar! Quan ja tornàvem em va fer parar i coe¡menzar a parlar. Em va agafar prou fora de lloc! Jo pensant a q ve això? Em va agafar molt per sorpresa! Però sorpresa bona!

La resta del viatge va estar molt bé. Teníem un cotxe llogat i cada dia anem a un lloc diferent. Si feu click sobre les fotos i aneu a la pagina de picasa a mà dreta i a un mapa on indicarà on és va fer cada foto.

Ah per cert se m'ha oblidat dir que a St. Maarten em vaig menjar tres delicioses llagostes!



0 comments: