Tuesday, November 23, 2010

FRUCT Conference

La meva primera conferencia en la que presentava!! La conferencia es diu Fruct (http://www.fruct.org/conference8) i es una cooperació entre Finlàndia i Rússia. Però hi havia més russos que finlandesos! Peró la conferencia va ser a Finlàndia a una ciutat que es diu Lappeenranta. La ciutat la veritat es que no valia massa la pena, no hi havia molta cosa a veure. Peró per anar-hi l'estiu és una altra cosa! Durant l'estiu et pots banyar en els mega llacs que tenen per allà i també construeixen figures amb la sorra de la platja, que poden ser com 10 metres d'alçària! Jo hi vaig anar fa un parell de setmanes, el mig de novembre.

La meva presentació era només de 15 minuts, però sembla que la gent li va agradar, van fer-me prou preguntes. Això vol dir que com a mínim no es van dormir!! I després un dels homes allí em va dir que la presentació va ser molt clara i entretinguda :D La resta de presentacions van estar bé, unes millor que altres. Hi havia uns russos que no hi havia manera de entendre'ls! I algun dels temes no eren massa interessants per a mi. La gent era molt maca, vaig conèixer molts de russos tots molt agradables. Bé, a la conferencia aquesta vaig anar amb una noia que també està fent el doctorat aquí a la DTU i llogica ment coneixia a la meitat dels russos que estaven per allí.

No vaig fer gaires fotos però aquí en teniu algunes! El noi que hi ha es el Kamao alguns de vosaltres el vau conèixer aquest estiu que va venir a passar uns dies a Barna aquest estiu. Ell també va venir a la conferencia i un dia que teníem lliure ens en vam anar a donar un vol per un bosc que estava a prop de la ciutat.

0 comments: